tirsdag den 9. april 2013

Mikkels Pasta !

Godmorgen alle sammen !


Her til morgen vil jeg lige give jer en ret fra min gamle blog. Den var meget populær så det kan være der er en masse nye læsere der også vil blive glad for den :) 

Dette er ikke stenalder mad. 
Her er til 1 person.

Inredienser: 

4  pølser
lille håndfuld pasta 
ketchup
blandet kryderier

Mikkels store pasta eksperiment

På billedet ovenover kan i alle se hvad min kæreste Mikkel havde lyst til at prøve til frokost. Han er sku lige så kreativ som mig :D Jeg nåede lige og tage nogle billeder så der er lidt til de drenge der læser min blog eller de piger der elsker pasta og pølser. 
Det han gjorde var bare og stikke pastaen igennem de små pølsestykker mens den var rå og hård. og så koge det hele sammen i ca. 10 min.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar